NEJPRODÁVANĚJŠÍ
NOVINKY
KONTAKTY
ANKETA
Co nejčastěji zpracováváte v robotu Ronic?
Těsta a krémy 31% Pomazánky 19% Ovoce a zeleninu 29% Maso 21%SERVIS kuchyňských robotů Ronic (záruční i pozáruční)
V případě poruchy Vašeho kuchyňského robotu Ronic máte
možnost zaslat přístroj k opravě na adresu:
AmiNet s.r.o.
696 71 Blatnice pod Svatým Antonínkem 119
K přístroji přibalte:
1.) v případě záruční opravy nákupní fakturu, nebo doklad o koupi
2.) řádně vyplněný SERVISNÍ PROTOKOL, nebo alespoň Vaši adresu, telefonní číslo a popis závady.
SERVISNÍ PROTOKOL si můžete zobrazit a následně vytisknout v těchto formátech:
- formát .doc (MS Word 97 a vyšší)
- formát .pdf (Adobe Reader - program Adobe Reader si můžete stáhnout zde...)
Za opravu si účtujeme následující (ceny jsou uvedeny v Kč vč. DPH):
1.) servisní prohlídka (oprava, vyčištění, promazání)... Kč 300,-
2.) v případě dodání znečištěného přístroje se účtuje poplatek za mytí... Kč 100,-
3.) cenu náhradních dílů
4.) poštovné pro ČR dle výběru z aktuálních možností
Poštovné pro Slovensko dle výběru. Je možno zaslat i na dobírku.
5.) v případě, že zákazník nebude chtít robot opravit (proběhne diagnostika), účtujeme servisní poplatek ve výši Kč 200,-
Podmínky platnosti záruční opravy
Pokud dodržíte záruční podmínky, bude přístroj opraven zdarma do 30-ti dnů a bude též zdarma odeslán na adresu zákazníka.
V opačném případě bude oprava provedena po obdržení písemného souhlasu zákazníka na jeho náklady.
V případě, že přístroj nevykazuje žádné vady zákazník hradí servisní prohlídku a poštovné.
Přístroj zasílejte do opravy vždy čistý a s vyplněným servisním protokolem a dokladem o nákupu (pokud se jedná o záruční opravu).
Záruka zaniká v těchto případech:
- pokud s přístrojem nebude dodán platný záruční list a nebude možné jiným způsobem prokázat nákup od nás nebo od našeho odběratele
- výrobek byl používán v rozporu s návodem
- závada vznikla neoprávněným zásahem do přístroje
- poškození bylo způsobeno vnějšími vlivy, popř. vniknutím cizí látky
- výrobek byl mechanicky poškozen
- výrobek byl rozebrán
- jde-li o běžnou údržbu, bude účtováno za opravu podle skutečných nákladů
Po opravě přístroje:
po opravě přístroje Vás budeme kontanktovat a sdělíme Vám cenu opravy a domluvíme způsob zaslání zpět.
Pokud si z jakéhokoliv důvodu zákazník robot nevyzvedne, nebo se zásilka vrátí zpět a nebude možné se se zákazníkem spojit, budeme od následujícího měsíce účtovat poplatek za skladování ve výši 100,- Kč za měsíc.
Odeslální zásilky:
Robot dobře zabalte a krabici vyplňte ochranným matriálem (bublinková folie, noviny...). Nezapomeňte přibalit servisní protokol, nebo alepoň lístek s Vaší adresou a telefonním číslem.
Zásilku zašlete přímo na naši adresu. Pokud bude zásilka zaslaná jinam, nemůžeme ji vyzvednou a vrátí se Vám zpět (úložná místa Zásikoven a pod.).
Kontaktovat nás můžete:
- e-mailem: servis@ronic-czech.cz
- telefonicky: +420 734 572 500 (Po - Pá 8:00 - 14:00)
V případě reklamace (do dvou let od zakoupení) kontaktujte servisní oddělení (telefonicky +420 734 572 500, nebo mailem na servis@ronic-czech.cz ) a popište technikovi problém, který se zbožím máte. Technik vám poskytne odborné informace a sdělí vám, zda se jedná o problém, který je možné odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení. Před odesláním k reklamaci je nutné přístroj očistit. V opačném případě Vám může být reklamace zamítnuta, nebo účtován poplatek za čištění ve výši 200,- Kč.
Pokud posíláte zboží na reklamaci, vždy přiložte tyto doklady:
Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace přiložit vyplněný Reklamační protokol.
Lhůta pro vyřízení reklamace:
Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.
Tato lhůta začíná běžet následující den po dni uplatnění reklamace spotřebitelem a končí vyřízením reklamace.
O průběhu reklamace bude zákazník informován na jím uvedené mailové adrese, nebo telefonicky.
SERVIS kuchyňských robotů RONIC pro Slovenskou republiku (záruční i pozáruční)
V případě poruchy Vašeho Ronicu máte možnost zaslat přístroj k opravě na adresu:
ALPADO Junior - Zdenek Fedorčák
Hlavná 55, 080 01 Prešov
Slovenská republika
Kontakty na servis na Slovensku:
- e-mailem: Zdenek.Fedorcak@post.sk
- telefonicky: 00421 905 980 485 (v pracovní dny od 8:00 do 17:00 hod)